Pappa


Grattis på fars dag Pappa!
Önskar att jag fick va med dig idag när du grejar på som vanligt eller ge dig en kram iaf!
Hoppas du får en bra dag :)


Här är pappa utanför Harley Davidson fabriken i Chicago


Du är bäst Pappa!
Jag Älskar Dig!

Postat av: pap

Tack så mycket karro. hd fabriken ligger i milwaukee in wisconsin.du är också värdens bästa tjej.

2008-11-09 @ 16:20:24
Postat av: pap

Tack karro. Hd fabriken ligger i milwaukee in wisconsin.du är också värdens bästa tjej.

2008-11-09 @ 16:25:10
Postat av: Karro

haha, jäklarns.. jag kom på det när jag hade skrivit det att det var nog inte i Chicago.. men, men Usa iaf :)

2008-11-09 @ 16:39:44
Postat av: embla

hejhej , jag har för andra gången en ''fråge stund'' på min blogg . Jag älskar att skriva, dela med mig av mitt liv och därför fortsätter jag skriva i min blogg . Så frågan är denna gång -Vad krävs för att göra min blogg bättre ?

Om du helt enkelt bara vill ställa en fråga till mig också så går de också väldigt bra , så klicka och läs ! (:

2008-11-09 @ 20:20:36
URL: http://emblaholm.blogg.se/
Postat av: Marie

Hehe Tasty House var mitt stammisställe i Helsingborg oxå kan jag lova ;D



Tack så mycket. :)

2008-11-09 @ 21:36:00
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Vilken cool pappa du ser ut att ha! :)



2008-11-12 @ 18:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback