Önskelista


Jag är så hungrig just nu! Det blir inte bättre av att jag tänker på vilken fantastisk god lunch jag har med mig idag.
Det är kläskfilé med mozzarella. Mums!

Mamma & Pappa, här kommer min lista på allt jag gärna vill ha när jag kommer hem!

Pappas makaronipudding
Pappas lasagne
Eran goda köttfärssås
Mammas köttbullar
Prinskorv
Rökt lax på tunnbrödmacka
Tjälaknul med potatisgratäng
Lussebullar
Älgkött i alla former
Kanske pölsa

Postat av: Annapanna

haha ingen tax inte.. Nehepp. Bild in action kommer ikväll faktiskt, inte på mig men på snöovädret i Storlien, nog lite skillnad på det väder ni borde ha nu=)

2008-11-18 @ 12:47:03
URL: http://annakjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj oj oj vilken lista. Någé gott blir det allt.

Iallafall julmaten. Kram/mamma

2008-11-18 @ 18:17:30
Postat av: pap

maten fixar vi, men vad önskar du dig i julklapp?

2008-11-19 @ 15:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback