Kusin Elins utmaning


Elin, min kusin med alla sina russ har utmanat mig.

Reglerna var enkla:
*Länka till den som utmanat dig och sätt dessa regler på din blog
*Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
*Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till de.
*Låt de få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag har alltid örhängen på mig, förutom när jag sover
2. Jag har ätit älgtunga
3. När jag ser många likadana saker måste jag räkna för att se exakt hur många det är
4. Jag är en godisgris
5. Jag gillar att pilla i näsan
6. Jag tycker att var sak har sin plats
7. När jag blir arg, då blir jag riktigt arg

Utmaningen skickas vidare till:
Anna O
Kajsa
Anna J
Joanna
Petra

Josse
Elin S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback