Korsord


Godmorgon!

Idag kan jag säga att jag och Jens verkligen var uppe före tuppen.
Klockan var ställd på 04.45... både jag och Jens började tidigt som attan idag.

Det har ringt på ordentligt nu på morgonen, jag är nästan chockad.
Det brukar ju vara hur lugnt som helst och jag har tagit med mig en korsordstidning för att fördriva tiden.
Får se om jag hinner klura ut något ord innan jag får samtal igen.

Någon har nu skalat em klementin, gud så juligt det luktar! Till helgen blir det pyntning ÄNTLIGEN, för helgen därpå har jag fått lön och det blir shopping för hela slanten!

                                                                     

Postat av: Anna

Jajemen Tågvärdinna på Mittnabotåget, ska bli hur kul som helst, går på upplärbning nu och börjar i slutet av december=) När ska ni ta och skaffa tax? Tycker nog det är på tiden!

2008-11-17 @ 19:45:00
URL: http://annakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback