Idag är jag lycklig


Iofs är jag alltid lycklig, men idag är det lite extra.
LÖNEN har kommit in på mitt konto och jag kan äntligen köpa saker igen.
Den som säger att pengar inte gör en lycklig har fel. Iaf när jag varit utan dem så länge.

Jag och Jensen ska fira med att gå ut och äta idag. Det har vi inte heller kunnat gjort på länge.
Jempa har valt restaurang och den heter Mando Steakhouse.
Det ska bli spännande och säkerligen otroligt gott att få äta en stor köttbit!


Postat av: Anna

Åh vad mysigt med middag ute!

2008-11-25 @ 10:25:02
URL: http://annakjonsson.blogg.se/
Postat av: Joanna



Ah, underbart med jul snart! Längtar, Längtar!!!!



Smaklig måltid :)

2008-11-25 @ 17:01:50
Postat av: Gudrun

Du är en riktig köttmoster......

Härligt med lön, du har ju ärligt förtjänat den oxå.

Puss o kram/mamma

2008-11-25 @ 19:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback