Härliga Fredag


Visst är det underbart med fredagar!
Jag bara längtar tills jag får ta på mig jackan och åka hem!
Idag ska honey och jag äta tacos och jag tror jag ska ta och koka ihop lite knäck också.
Divna (hyresvärden) ska troligtvis komma förbi ikväll och hämta lite mer grejor ur skrubben och jag hoppas det blir lite mer utrymme så vi kan trycka in lite saker där.

Igår var det full rulle ifrån när jag kom hem tills jag gick och la mig.
Jag sprang en runda på stan, in på hemköp, lagade två middagar (kålpudding till mig och makaroner och köttbullar till J), tvättade hela kvällen, handlade lite mer på netto, vek tvätt, plockade saker och satt inte still en enda sekund.
Mina ben värkte som bara den när jag äntligen la mig i sängen. Men väldigt skönt när man hunnit med så mycket!


GOTT!

Postat av: Jens

Jag skulle bara vilja förtydliga vissa saker för dig Karolina. Jag var ju inte helt overksam under dagen! Jag hjälpte ju till med både mat och tvätt! Ville bara påminna dig om detta, så du inte glömmer bort vilken underbar pojkvän du har.

2008-11-28 @ 15:27:45
Postat av: Anonym



Hej gumman...



Vi ska också äta tacos idag :D

Smaklig måltid.



Puss <3

2008-11-28 @ 17:46:11
Postat av: Elin

Men nu är det äntligen måndag! Härligt va?

2008-12-01 @ 07:29:57
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback