Frusen


Det var otroligt jobbigt att kliva upp imorse.
Jens sov så gott bredvid mig och låg tätt intill och jag ville inte slingra mig ur hans armar.
Han har ju varit borta hela helgen och kom inte hem förrän sent igårkväll, så jag ville bara stanna hemma och vara med honom. Fast han ska ju också jobba idag...

Det är riktigt kallt och blåsigt idag, håret åkte åt alla håll imorse när jag gick ifrån bussen. Och kylan sitter kvar i kroppen nu när jag kommit in. Jag ska dricka grönt te så fort min rast börjat.
Jag sitter med halsduk och jackan över benen för att jag inte ska frysa.. det är så jäkla kallt på det här stället. Usch!


Nästan så jag tror huset är täckt med is...

Postat av: Joanna

Hej sötis!

Har hört att ni har det kyligt där nere i södra Sverige.. Kylan är tydligt på väg hit också, uppåt. Redan idag så blåser det kalla vindar... brr

I veckan ska jag hem till ÖSD, kommer kännas tomt hos Mamsen när du och Jens inte bor där längre...



Saknar dig.

Puss på nosen <3

2008-11-10 @ 12:26:40
Postat av: Petra

Hej gumman! Usch, det är så jobbigt att frysa. Här har det regnat och varit tråkväder hela dagen, så jag har hållit mig inomhus hittills. Men ska ner på stan och fikla om ett par timmar, så då är det bara att bita ihop!

Vår favoritrestaurang har nyöppning i nya lokaler imorgon, så jag tänkte att vi kan äta middag där när ni kommer, de har underbar medelhavsinspirerad mat. Min Bror och Jag heter den, med två bröder som är hur goa som helst.

Hur låter det? ;)

Åh, ser verkligen fram emot ert lilla besök innan vi beger oss hemåt för julmys!

Vi hörs snart, hjärtat!



Massa Pussar och Kramar

2008-11-10 @ 15:09:04
Postat av: Anna

Vilket jävla bra svar Karro!! hahaha Imorgon kommer en ny fråga=)

2008-11-10 @ 17:34:48
URL: http://annakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback