Kuba


Efter många om och men och mycket hit och dit har vi äntligen bestämt oss.
Nästan allting är klart. Bara lite småsaker kvar att ordna.
Jag och Jens åker den 3 juni till Kuba och kommer stanna där i 2 veckor.

Vi ville ju så gärna till Sydafrika och åka på safari, men det får vänta pga fel årstid. De har vinter där nere nu och det regnar och är bara runt 15 grader.
Så istället blir det Kuba. Jag fattar inte att det är sant. Att jag och min älskling ska få åka iväg och uppleva något så fantastiskt! Den här resan var ju planerad att vara i 4-5 veckor, men vi bestämde oss att vara borta i 2. Vi kommer nog va rätt nöjda ändå. Vi ska hinna med allt och alla :)
Jag har ett måste och det är att simma med delfiner. Jag kommer dö. Att känna på de kommer vara som en Dröm.

Pussglada delfiner - Varadero - Kuba

 - Kuba 2008 - Kuba
Vi ska röka cigarrer..

 - Ahh... - Kuba
Bada i det blågröna vattnet :)


Och massor med andra saker. De 3 första nätterna kommer vi bo på hotell i Havanna. Därefter kommer vi åka runt och bo hos olika familjer. Åh, det pirrar i magen när jag tänker på allt!!

Postat av: jollan

Wow! Det där låter helt underbart :) Hoppas ni får det roligt!

2008-05-22 @ 16:33:27
URL: http://jollanblom.webblogg.se/
Postat av: pap

2 veckor räcker man hinner nog få hemlängtan ändå.

borta bra men hemma bäst, tassa o viva kommer att längta efter er.

2008-05-22 @ 20:38:46
Postat av: bjenn

Vill du se vilt vet ju du var vi finns!!!

2008-05-22 @ 20:41:58
Postat av: Joanna

Ni kommer få det underbart vännen och ni är så värda att äntligen få komma iväg på denna resa!

2008-05-22 @ 22:08:59
Postat av: Moster

Åh, vad härligt. En delfinpuss sitter nog som en smäck. Avunnes.

2008-05-23 @ 15:39:19
Postat av: joppssen

ÅH VA SKOJ karrrrrooooo.....Ta med mig?? hahahaha.....Måste höras snart....Miss ya ...pussssspussss

2008-05-24 @ 09:23:45
Postat av: Berit

Oh Karro vad roligt! Men var rädd om er båda två, vi längtar tills ni kommer o hälsar på. Ha det superhärligt! Kraaaamar från Rossön!

2008-05-24 @ 09:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback