Knäppisar


Jag är så less nu. Endast 35 min tills jag får gå hem och får långledigt. Men jag står nästan inte ut.
Hade nyss en kvinna som sökte en tjej, vi kallar henne Mia Persson i Stockholm, mobil. Jag sa att jag hittade henne på den blabla adressen och läste upp mobilnumret. Sen frågar kvinnan, var det numret till Mia Persson...
Jag har lust att svara neä, det var Peter Lundstedt, bara för att hon ställer den dumma idiotiska frågan.
Tror hon att jag allvarligt sökte på ett annat namn när hon säger tydligt i början vem och vad hon söker.
Jag blir så irriterad. Nu vill jag gå hem!

Postat av: elinkusin

hörröni, ha en jättehärlig och rolig semester där på andra sidan klotet. Tänk på mig när du simmar med fiskarna :)

2008-05-30 @ 16:21:27
Postat av: elinkusin igen

förresten är såna där människor inte idioter bara korkade :D

2008-05-30 @ 16:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback