En vecka kvar


Om exakt en vecka sitter jag och älsklingen på väg till Paris, för att senare åka till Havanna! Helt ofattbart!
Nu är flygbiljetterna till Sthlmo också fixade så nu känns allt jättebra.

Började kl. 6 imorse.. kändes väldigt tungt att kliva upp kvart i 5, men när jag väl kommit hit känns det bättre.
Jag får ju gå hem 12.30 så då klagar jag inte.
Jag har kopierat våra pass, visum, biljetter och en massa annat. Jag är väldigt noggrann med allt känner jag. Det vore förjävligt om vi tappade bort allt eller blir rånade. Då vill jag ha kopia på det mesta. Tur att papper inte väger så mycket.

Igår träffade jag kära Joanna en sväng. Som varit borta i 4 månader. Hon var inte så glad över att vara hemma...
Jag hoppas verkligen det blir bättre gumman när du får lite klarhet i saker och ting. Men det var väldigt kul och se henne igen. Jag ville krama henne hur många gånger som helst!

Ikväll tror jag att jag ska börja packa.. mycket spännande ska det bli. Hur ska jag kunna bestämma mig vad som ska med och inte. Vilka skor? Någon jacka? Långbyxor? Hur många bikinsar? Vad ska min necessär innehålla?
Jag har tur som har så underbara vänner. Joppe och Joanna har lånat ut sina ryggsäckar till mig och Jens. Så nu blir vi riktiga backpackers.. haha!



Postat av: Joanna



Det var jättekul att se dig med vännen och att få krama om dig! Massa Kärlek! /J

2008-05-27 @ 11:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback