Som jag väntat


Världens bästa Madonna och Justin har äntligen släppt singeln som jag väntat på.

image1028

Låten är helt okej, kanske inte så bra som jag trodde att den skulle va, men den blir nog bättre och bättre ju mer jag lyssnar på den.
Nu får jag bara vänta till i slutet av april för att höra Madonnas hela album.


Idag ska jag göra en rolig grej och sen ska jag och Jens göra en rolig grej.
Mer säger jag inte.

Postat av: joppeeeelinnnos

HEJ Söt Vännen!!!! hahahah va lustigt!!! Vi har ganska lika stil vi,,hahaha....Åh va ska ni göra för spännande idag???
Saknar dej så Karro...Pusss pösss posss

2008-03-19 @ 16:51:12
URL: http://attlevasomjohanna.blogg.se
Postat av: Elin

Jaa! Mer musikbloggande. Vi får höras nåt efter helgen om att hitta på nåt, kanske louise med, hon skulle visst hem. Kram

2008-03-20 @ 00:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback