Maskerad


I lördags var min kära släkt i stan och körde gokart, bowlade och åt mat. De firade min mosters man som har fyllt 60 år, så jag hann va med mamma på stan en sväng och även kika när de körde som galningar..

                     

Sen åkte jag hem och började ladda inför maskeradpartaj. Mamma hade varit snäll och tagit med symaskinen så jag kunde sy ett förkläde och ett hårband. Men såklart funka inte symaskinsjäveln, så jag fick låna grannens..
Kostymen blev klar och Anders, Sofie och Per kom till oss. Sofie som fånge, Anders som rockare, Per som jag vet inte vad, Jens som Leif GW Persson och jag som sjuksköterska åkte sedan vidare till Petter=Baklängesmannen och Jessie=Carola. 

     

Jag höll på dö av skratt när jag såg Petter=baklängesmannen.
Det går nog inte att beskriva hur rolig han såg ut, han hade knytit på sig skorna åt fel håll tom. Och gick baklänges.
 

      

image968
Jessie, jag och Sofie

   
    
     
     

Vi hade verkligen roligt på detta partaj, men vi hade ju tänkt oss att gå ut på krogen, så helt plötsligt hade de flesta bytt om! Och jag var verkligen på gång..

  

Precis när vi skulle till och åka därifrån fick jag något fel i huvudet tror jag visst och börja böla.. värsta fyllegrinandet. Usch, jag skäms hur denna kväll slutade. Jag gick iaf hem med Jensen och vi åkte aldrig in på krogen..
Lite tur ändå för att de som verkligen åkte in hade aldrig kommit in pga av för långa köer.
Så jag och Jens vaknade hemma väldigt illamående med alla pengar kvar.. men jag hade visst lyckas tappa mitt körkort och bankomatkort på vägen hem. Även fast jag inte ens använt de. Hur går det till?!
Iaf så blev jag uppringd i söndags av en kille som hittat de. Jag blev så glad.

Så kvällen var vääldigt lyckad fram till dess att jag böla som en stucken gris och mådde illa.
Söndagen blev vi bjudna på underbart god mat hemma hos Anders och Sofie och vi spelade spel och åt massa godis.
Men min ena fot mådde inte så bra. Såhär stor blåsa hade jag på ena tån..
image997


Nu måste jag hjälpa Jens med middagen.
Just det ja, jävla HM. Idag kom en ny katalog. Jag som verkligen bestämt mig för att inte beställa något mer.

Postat av: Din Joppe

Hej hej hej hej!!!!! YOU look HOT my friend, loved your outfit..hahah, ja kommer till dej när ja e sjuk?!
saknar dej Gummis...pussegurkan

2008-03-04 @ 17:26:56
URL: http://attlevasomjohanna.blogg.se
Postat av: mikaela

Hej! Fina bilder! Vart har du köpt den där ljusblåa skjortklänningen? Den var så himla fin =)

Kram

2008-03-05 @ 09:59:32
URL: http://mikkisen.blogg.se
Postat av: Yurika

Hej! Super kul blogg,läser den flitigt.. stenhåller absolut med dig om HM katalogen, hade bestämt mig för ingen mer beställande och så dimper katalogen med hur mkt fina saker som helst,aghhhhhh!
Kram

2008-03-05 @ 11:17:21
URL: http://yurika.blogg.se
Postat av: kusin anna

Vilka härliga bilder du hade från den dagen då vi firade Skåke (:

2008-03-05 @ 15:37:15
URL: http://annanilsen.blogg.se
Postat av: Elin

Idag är jag då helt borta i skallen. Nu tänkte jag skriva din bloggadress istället för min. Haha! Vad klantigt att du tappade körkortet utan att använda det ens :P Men tur att du fick tillbaks det.

2008-03-05 @ 17:17:49
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se
Postat av: Louise

Men va fin du va som sjuksköterska! Så där hoppas jag att jag kommer att se ut sen!
Kram!

2008-03-05 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback