Jag älskar att skratta


Efter en dryg och långsam dag på jobbet är det så skönt och roligt att få komma hem. Jens hade gjort så fint och laddat hem en superbra film. Osså lagade han mat så jag bara fick slappa.

Nu har han åkte iväg med Petter till Anders för att titta på fotboll. Nästan lite skönt, så jag får va själv en stund. Jag ska kolla på massa program som bara jag vill se och fixa mina naglar. Just nu kollar jag på Rent hus. Och jag har då aldrig sett något så äckligt. Hur kan folk bo sådär?!

Fan, nu ringde Honey. Petter och han ska se matchen här istället.. jag sa på ett villkor.. om jag får göra en kladdkaka. Okej! Hehe!

Sitter samtidigt och kikar in på allas bloggar. Min kära vän Elin Sundin är en av de roligaste jag läser. Jag dööör av skratt.

Såhär har min kära älskling rakat sig idag. Om inte Roma vinner ikväll ska den vara kvar.. Vi får väl se..
Majvor, vad säger du.. Lite lik Gunnar va?

image998

Neä, nu dags för kladdkaksbakning!

Postat av: Elin

Haha, vad du är rolig Karro! Vi kanske kan göra nåt på fredag? Kraaamis

2008-03-06 @ 10:21:42
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback