Semester


Jag har ju fortfarande semester och njuter varje minut :)
Förra veckan spenderades hemma i Rossön, så här kommer lite bilder!


Min fina underbara Tassa


Mina älsklingar Tassa och Viva på bryggan


Mamma och jag på loppis och några fynd blev det.
Jag köpte en fin fejk luffarslöjds skål och brännbollsträn.
Mamma köpte en matta, en balja av zink och nåt mer som jag inte kommer ihåg..


Hos mammas jobbarkompis, väldigt vackert sommarställe!

 
Skratt och fika


Snyggmorsan laddad inför en HD tur


Pappsen och Mamsen=Tuffingar

   
   
Bilder från utlfykten på sjön. Mumsig kladdkaka hade vi ju också med :)


Sist får bli denna vackra bild som är utanför vårt hus i Rossön. Mammas nya zink balja passade perfekt!

Idag har jag varit på stan.. handlade ganska mycket igen. Haha, jag kan verkligen handla jag. Jag vågar knappt skriva det. Jag köpte ett par skor igen.. men de var på rea. Sen ett blommigt linne, rea trosor, en ny bh, halsband och diadem, en fin blus från indiska med spetskant och en ny bikini. Skittsnygg! Jag har ju ingen bikini här hemma förutom min nya, alla de andra är ju i väskjäveln som är fortfarande borta..

Imorrn blir det H-sand och sen Sundsvall med ett besök på Ikea kanske :)

Postat av: Moster

Härliga, sköna semesterbilder. Jag älskar sjöbilder. Ha en fortsatt innehållsrik ledighet med din Jens.

Alltså, skor hur många par har du? undrar en som inte har mer än två par foppa-tofflor. Snyft!

2008-07-01 @ 08:20:42
Postat av: Johanna

Åh, Karro vilka fina sommarbilder :) Saknar dej o hoppas att vi kan ses snart!

2008-07-01 @ 11:09:47
URL: http://mittlivsomjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback