Förkyld




Usch.. jag orkar inte med snorig näsa +  att se ut som rudolf med röda mulen, huvudvärk och den jobbiga rethostan.
Jag har druckit min räddning cocillana i 4 dagar men nu börjar den ta slut, så jag måste nog ringa vårdcentralen imorgon.. och eftersom jag är i Rossön blir det väl i Backe..

Idag har jag iaf varit en sväng till Ström och hälsat på moster. Där hade vi nästan släktträff för mina kusiner var där och de planerade inför sin skåne-resa. Jag bara lyssna och åt en massa tacos. Mums! Det var gott, tack så mycket moster för den goda maten + glassen!
Jag var in en sväng på Jojo, massa fint och sen ett besök på Öbua och där såg jag ett pilgrimshalsband som jag sett förut också, men nu måste jag bara ha det. Måste måste. Helt galet att jag får ett sådant begär.
Men det är så vackert!



Jensen åkte hem till stan idag, han hade nästan 39 graders feber inatt, så han tyckte det skulle va skönt och va i lägenheten en natt innan hans bror kommer imorgon.. då blir det livat :)
Jag saknar Dig redan Älskling!

Jag ska vara här i Rossön ända tills på söndag. Så det är så skönt!
Vara sjuk och bara slappa.
Fast imorgon blir det roligt, mamma, pappa och jag ska gå i genom en skrubb. Ni vet väl hur mycket skit man samlar på sig. Och i den här skrubben som ligger innanför mitt gamla rum är det en enda röra.
Citat från pappa:
- Det var ordning och reda efter rensningen förra gången..
(Och då kan jag berätta att det kanske var 8-10 år sedan)



Nu ska jag väl kolla på matchen. Jag hejar på Ryssland!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback