Maskerad


Jag har blivit bjuden på maskerad på yranfredagen hos Jasmine.
Det ska bli väldigt roligt och mycket intressant, för i inbjudan stod det nämligen såhär:

Hej alla trevliga!
Nu ska jag ju som sagt ha ett litet födelsedagskalas, och eftersom jag vart så duktig på att påminna alla så vet ni nog att jag fyller 22 år 1:a augusti, alltså yranfredagen. Min plan var att ha en slags förfest hemma hos mig innan vi tillsammans åker in till yran, det blir ju naturligtvis ingen vanlig förfest.
Denna fest kommer att ha en dresscode...maskerad!
Vilket innebär att ALLA måste vara utklädda. Dessutom är det strängt förbjudet att byta om inför färden mot stan! Jag måste tyvärr meddela att ni själva måste medtaga det ni skall förtära under kvällen då jag legat på latsidan när det gäller att skaffa mig någon slags inkomst.


Visst låter det spännande!!
Jag har funderat och funderat och vet inte riktigt vad jag ska vara..
Men jag har fått tips om en jättebra sida där det finns alla möjliga outfits, den heter www.bodega.se

Kanske det här?

Jungle Jane eller grottkvinna.. haha!
 

Den här är lite rolig, för ungefär såhär såg jag ut på Halloween när jag var i Usa..



Jag vid grannhuset i NY i min snygga dress..

Eller varför inte Catwoman?

Neä, usch.. väldigt styggt och tänk bara vad jobbigt med huvan.. haha!

Här kommer några söta och roliga..

      
Clown, Pippi, Pirat, Tårta, Pizza,Glass eller Gris?

Eller varför inte ett djur?

      
  


Johanna Wessling undrade om någon ville vara tvåmanna häst med henne... haha


Jag skulle dö av skratt, tänk den personen som måste vara där bak..
Och att man måste följa med varandra hela tiden..
Tänk bara hur roliga jag och Johanna skulle se ut i den här dräkten. Jag skulle kissa på mig och ramla hela tiden!

Postat av: elinkusin

HAr du kvar dräkten från usa så är det ju klart, vettja. annars tycker jag att ni ska satsa på hästen :D

2008-07-16 @ 09:51:39
Postat av: jollan

haha hästen var ju rolig men lite jobbig kanske! struten var ju bäst :P

2008-07-16 @ 12:59:51
URL: http://jollanblom.webblogg.se/
Postat av: karro

usa dräkten fick jag bara låna.. så det går ju icke!

2008-07-16 @ 13:46:21
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/
Postat av: Josse

Jag röstar för jungel jane!! :D

2008-07-16 @ 15:31:22
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: Marie

Du skulle va riktigt söt som pingvin! ;P

Annars är ett tips Hawaii-flicka. Då kan du ha lagom mycke kläder under bastkjolen så du inte fryser :)



Så, du och Jens flyttar alltså till Malmö. Oavsett om du inte kommer in på sjuksyrra? Låter spännande med miljöombyte :) Känner ni några där nere?

2008-07-17 @ 18:36:24
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/
Postat av: Marie

JO, jag ska gå Upplevelseproduktion. Man blir projektledare inom turism, evenemang, mm. Skapa upplevelser för människor helt enkelt. Flummigt men värt ett försök ;)

2008-07-17 @ 18:38:01
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, vi skulle va snyggast som häst, men om man går där bak så skulle man ju inte få se några artister.. eller snygga killar, äsch! tror att det skulle bli lite varmt oxå om det blir fint väder. så det får väl bli nåt annat denna gång. väldigt spännande att fundera ut va man ska klä ut sig till! :) o förresten, ja läängtar tills vi ses på lörda!!

2008-07-17 @ 19:20:50
URL: http://mittlivsomjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

om vi hade varit häst, skulle du ha velat va framdel eller bakdel? sug på den du!

2008-07-17 @ 19:22:09
URL: http://mittlivsomjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback