Elin och Louise


Igår kväll träffade jag Louise och Elin, mycket roligt. Louise har jag inte sett sen julas..
Jag fick en drink av Elin, en specialare som var supergod.

Fina Elin med sitt snygga linne :)

Louise körde ju bil.. och lite tur var ju det, för vi åkte sen in på Pause och fikade.


 
Elins fina fläta och söta Louise


Redo för kaka och kaffe

  
Mmm, mums vad gott. Louise=morotskaka, Elin=toscakaka och jag=muffins

Som sagt blev det en riktigt lyckad fika och skvallerkväll!

Idag har jag och Elin varit på stan en sväng och kikat och inte försökt och handla något. Men jag var tvungen att köpa en pincett.. mina ögonbryn ser ut som buskar snart.. (min riktiga är ju väskjäveln som för övrigt är på väg hem till mig vilken dag som helst, så det är jag verkligen glad över. Fick ett brev på posten igår)
Sen blidde det ett linne, lika som Elin har på bilden fast ett vitt. Och några fina plastnäckrosor åt mamma.

Nu är det packning för imorrn blir det H-sand!

Postat av: Josse

Jag har ju ett likadant linne som Elin har! :) Så jag måste fråga, finns Rut i östersund alltså??

2008-07-07 @ 12:45:13
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback