Tillbaka


Idag har varit en jobbig dag.
Först var jag tvungen att ställa klockan och kliva upp trött och snurrig. Sen åka till Sundsvall för att ta tåget till Ösd.
Väl på tåget stannade det och stod helt stilla i 35 min pga. åsknedslag så alla signaler var utslagna.
Jag höll på bli tokig.
När vi kom fram hade vi lite tur och lyckades komma på bussen hem till Frösön på en gång.
Sen åt jag lite mat och åkte tillbaka hit. På Eniro. Usch!

Så just nu sitter jag på jobbet igen och det är inge kul. Jag vill bara va ledig.. jämt!
Varför måste veckorna gå så fort?!
Tur är iaf att jag har så kallad uppdatering efter semestern..

Har iaf haft underbara dagar i H-sand!
Bilder kommer kanske en annan dag.
Jobbar kväll nu några dagar så då hinner jag inte med så mycket. Det blir mest bara sova och jobba.

En positiv sak hände idag iaf. Min väska har kommit tillbaka i lägenheten!
Ska hem och packa upp den sen.. tror inte den kommer vara så fräsch eftersom den varit borta i 17 dagar..
Den kommer säkert vara en stinkbomb.

Postat av: Matrix

Strular bloggen för dig med?

2008-07-10 @ 00:44:03
URL: http://lacalcio.blogg.se/
Postat av: Matrix

Ingen aning. Antar att den hoppar igång nångång under natten. Bäst att fortsätta blogga imorgon :-)

2008-07-10 @ 00:57:59
URL: http://lacalcio.blogg.se/
Postat av: Josse

Hej! :) Jag ska jobba hela helgen, men börjar sent på söndag så jag funderar på strömsund. Känner dock hur sliten jag blev efter marknan så jag är inte hundra på om jag far än! Du då? Är du hemma nu? Puss

2008-07-10 @ 17:41:05
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback