Storm





Är det meningen att man ska behöva bli dyngsur när man går från Frösön över bron till stan..
Måste åskvädret komma stormandes precis när jag ska gå?!
Det tar 20 min för mig att gå in och jag lyckades pricka in det perfekt..
Paraplyet flög åt alla håll och jag var tvungen att hålla i det med 2 händer för att det inte skulle fara iväg..

Nu sitter jag här på jobbet med tjocksockar och filt, för jag fryser som en hund..

Snart ska jag drick varm choklad!



Postat av: Petra

Haha, det där känner jag igen! När jag nyss hade flyttat hit så promenerade jag över Göta Älv-bron i ett sånt där härligt väder. Blev helt dyngsur och paraplyet var bara att slänga. Just då var det inte speciellt kul, jag var dessutom påväg att klippa mig. Har aldrig gått över nån bro här i regnväder sen dess!

Hoppas du får en bra dag/kväll/natt på jobbet, så hörs vi på måndag, hjärtat mitt! Pussar i massor

2008-07-18 @ 17:53:41
Postat av: Yurika

Åhh den där fina paraply har jag,så himla söt. Usch för regn!

2008-07-18 @ 20:26:46
Postat av: Berit

Hej Karro! Va synd att du inte hade ditt nya snygga paraply! Kram Berit!

2008-07-19 @ 10:14:39
Postat av: Karro

BERIT: Jag hade mitt snygga paraply, men har ingen bild på det ännu :P Jag blev dyngsur iaf :P Kramar

2008-07-19 @ 11:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback