*Shoes*


Jag är ju som sagt tokig i skor. Därför får rubriken till och med stjärnor runt sig idag.. haha!
Det blidde ju ett par nya dojjor igår och sen ringde min kompis Sofie och berättade att hon beställt ett par snyggingari fel storlek.. så jag var såklart villig att kika på de.. och tyvärr mamma köpte jag ett par skor till igår. Jag kunde inte bara motstå de. De är helt underbara och passar perfekt till min röda jacka. Check it out :)




Vilka skönheter

Det börjar faktiskt bli väldigt fullt på vår skohylla nu.. för det är ju inte bara jag som älskar skor.
Det är jobbigt att Jens är tokig också..


Samling?

Nu ska jag dra iväg till Elin en sväng. Det blev ändrade planer med H-sand. Vi åker dit på torsdag istället!

Postat av: elinkusin

Men jag vill ju se din skosamling oxå!!

2008-07-01 @ 18:55:41
Postat av: Anonym

Men Karro......tänk på att jag ska flytta alla dessa skor till hösten. Puss/mamsen

2008-07-02 @ 09:14:47
Postat av: Carro

du verkar gilla vitt när det gäller skor:) hoppas allt är bra! Kraam

2008-07-02 @ 15:52:25
URL: http://carroericsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Gud vilka söta! Jag älskar hjärtan, vart har du köpt dom? =)

2008-07-07 @ 16:18:14
URL: http://mikkisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback