Panta


Idag när jag skulle panta alla mina burkar och flaskor kom det en gubbe och börja rota i sopkorgen där man slänger plastpåsar.. jag tänkte men vad gör han??! Jag avskyr påsar som äckliga burkar legat i!
Alldeles kladdiga och luktar ju pyton.. och denna gamla man gick och plocka ur de..
När jag själv skulle slänga in mina, slog det mig tanken att jag skulle fråga om han ville ha mina också men jag tryckte bara ner de i tunnan.

Människor slutar aldrig och förvåna mig. Helst inte gamla männsikor..


Inte riktigt såhär mycket hade jag..

Postat av: Marie

Hej hopp! Ska du ut på Yran i morrn, torsdag?

Im comming to town ;D

Ledig fredag men jobbar helgen så jag å Carro E åker efter jobbet i morrn :)



Hoppas vi ses! PussKram

2008-07-30 @ 19:44:48
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback