Mycket som händer


Dagarna går och min blogg har krånglat såhär kommer lite uppdatering.

Onsdagskvällen var jag och Louise till Elin och fick tårta.


Mums vad god den var!

Hon fick väldigt fina presenter av oss. Det var både pennor, sudd, kollegiblock, yatzy och nagellack.
Så nu är hon verklgien redo för och börja skolan!



Vi flätade även varandras hår och jag försäkte lära mig och göra en inbakad...
Elin är duktig på att fläta, en fiskbensfläta fick jag och när jag och Louise gjorde en på Elin tyckte vi hon såg ut att vara medlem i någon sekt.. haha! Hon har så fint och tjockt hår, men flätan blev lite väl stor..

  
Var det Jehovas du tillhörde Elin?

Sen ville jag ha en inbakad i luggen, jag tycker det är så fint..


Bra jobbat Elin, vi får se om du lyckas lika bra imorrn..

Igår torsdag åkte jag med buss till Ström där pappa hämtade upp mig och jag ville på både Ö-bua och Ågevalls för och köpa finfina smycken.
Sen blev det dollar och raka vägen hem.
Åt god mat och fick träffa min tremännings barn Knut och Liv =Livknut


Söta ungar

Knut som är 3 år lyckades ta ett fint kort på mig och Liv.. haha



Inatt hände en märklig grej.. jag hade precis tvättat av mig och skulle gå upp och lägga mig och pappa han låg redan.
Då ringer mamma (som är i skåne) och säger att vi måste åka och hämta Kajsa i Ström, för polisen har henne.
Men herregud tänkte jag.. vad har hon hittat på nu då. Mamma sa att polisen hade sagt att hon var jättefull, men att hon kunde prata... Jag och pappa skyndade oss iväg och mötte de på halva vägen.
Ut klev en fnittrig Kajsa och hennes klasskompis Jesper. Haha, skönt tänkte jag.
För vi hade täckt hela baksätet med en matta och tagit med skurhinken.. 
Så det var ju bara att ta med sig de hem.. surt för de.
Men så kan det gå ner man är minderårig och lite för fnittrig...
Så idag skjutsade vi de till Hoting så de fick åka tillbaka till Ström.. och jag hoppas de lärt sig en läxa..

Vi var riktigt snygga, jag, pappa och Kajsa idag.
Det märks ju vart jag varit någonstans..



Nyss har jag vattnat masa blommor och rensat rabatter, även fixat iordning mammas zinkbalja med de 3 söta plastnäckroserna jag köpt åt henne, titta så fint det blev!



Nu ska jag hitta på något annat och sen ska jag hämta Annis i Hoting, för imorrn ska vi på Dunder!
Jag hoppas verkligen det blir en rolig helg!

Postat av: Elin

Haha! Idag har jag plattat håret. Det ser väldigt rufsigt och skitigt ut på den första bilden. Jag ska fixa flära på dig sen. Kom så fort ni kan! Kram

2008-07-12 @ 16:25:25
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback