Mina underbara Johannor


Under denna vecka som gått har jag träffat många av mina favorit tjejer.
Lördagskvällen tillbringades ju med Johanna Wessling och Johanna Wedin.


Mina favoriter




Johanna och jag leker

 
Eva & Adam?

I onsdags var jag och fikade med några andra favoriter.. Jasmine, Katta + hennes kompis Sara, Linna och Joppe igen!



  
 

Vi åkte även lite bil och eftersom vi var fler än vad en bil rymmer fick Joppsen åka där bak..



Bilden är suddig för att jag skrattar så jäkla mycket.. det var nära att jag kissade på mig.
Inte konstigt va, för ser ni hur roligt det här ser ut :)

Jag saknar Dig Joppe redan. Tråkigt att du inte ska vara med på yran..

Postat av: Anna

Superfina kort!!! Ni ser ut att ha väldans mysigt:-D Kramis

2008-07-25 @ 09:17:43
URL: http://sambomammastudent.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härliga tjejer, kul att ni fortfarande träffas.

Kram/mamma

2008-07-26 @ 09:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback