Härligt!



Vilket väder och underbar sol!
Synd bara att jag jobbar hela dagen idag och inte hinner sitta ute en enda minut för att få lite färg..
Men det får jag ta igen imorgon när jag är ledig!

Det är så tråkigt hemma i lägenheten nu, för jag har varken en dator eller eller min älskling Jens.
Båda befinner sig i H-sand. Förhoppningsvis kommer de hem idag eller imorgon!

I lördags efter jobbet var jag ju med Joppe och Johanna.. och så roligt har jag inte haft det på länge.
Det blev en massa skratt, uppdatering, skitsnack och massa mys!
Vi var även på EasternPalace och åt massvis med mat. Gud så gott!
De åkte hem sent på kvällen, men som tur var så kom Kajsa och hennes kompis till mig då, så jag slapp vara själv!

Igår gjorde jag jättegod middag till mig själv, måste ju lyxa även när jag är ensam!
Sen gick jag en sväng till Elin och vi kollade på Planet Earth.. vad de filmerna är häftiga.



Postat av: Karin

Jag har fem filmer om Planet Earth och dom är fantastiska. Att kunna roa sig själv är en gåva, då har man tråkigt väldigt korta stunder, eller hur?

Kram.

2008-07-22 @ 06:54:06
Postat av: Anna

Här regnade det hela dagen igår, verkligen öste ner... Åh, jag önskar att jag skulle hunnit hälsa på er innan ni flyttar. Men jag hinner nog inte:( Sen blir det ju jättelångt! Det lät iaf alldeles underbart där ni skulle bo:) KRAM

2008-07-22 @ 16:26:44
URL: http://sambomammastudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback