Vad är det här?!


Är så glad nu. För det är så jäklarns lugnt här på mitt jobb! Vi är bara 3 stycken som jobbar och det ringer någon då och då. Vi sitter och tittar på Oscars-galan. Helt fantastiska klänningar tjejerna har. Jag vill också vara med.
Synd bara att jag är så dålig som skådespelare.. ingen har nog ens hört talas om mig.. haha!

     

Vackrast av de alla var den här supersnygga tjejen Katherine Heigl

image941



En tjej på jobbet gav mig en rolig hemsida igår---------> bikta.nu

Såhär skriver en person:

Hoppsan
Igår fyllde jag en vattenballong med bensin och la den under veden i brasan hemma. När pappa sedan skulle tända slog det upp en jättestor låga och vi bor på hotell nu för dom är tvungna att byta ut 2 väggar :(

Och en annan:

Snor grannens tidning
Då och då när jag vaknar tidigt, tidigare än grannen. Då snor jag hans tidning i postlådan. Grymt underhållande min på den mannen när han förklarar vad som hänt senare på dagen. Då säger jag att han kan få min.

Ännu en:

Evil bartender
Jag jobbar som bartender och är bra på vad jag gör.. Saken är den att man ska ha, eller iaf visa, neutral och positiv inställning till Alla kunder.. Detta klarar jag inte alltid så bra.. Vissa tjejer som kommer fram och beställer drinkar av mig har en sådan bimbo-utstrålning som nästan driver mig till vansinne.. De beställer sina drinkar och jag serverar dom med ett trevligt bemötande.. Vad de inte vet är att jag utelämnar alkoholen om det är till exempel en drink med fyra olika drycker och en av dem är alkoholhaltig osv.. De blir mer och mer flamsiga och "ostabila" utan att dricka ngn alkohol.. Inget som skadar ngn ju, men visst fan känns det gytt när de bli "fulla" på sockerslabb.


Tillbaka till jobbet..
Nu är det några jävla skitungar som ringer och bara drygar sig.. fy fan vad less jag blir. Säkert 25 ggr har det ringt hit. Och någon stackare rår ju om mobilen. Kankse någon släkting.. någon som blivit av med mobilen.. jävla ungjävlar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback