Tusen Tack


image897

Tusen Tack
Alla Nära och Kära för all uppvaktning på/inför min födelsedag!
Så många sms, meddelanden, hälsningar och telefonsamtal har jag nog inte haft på det senaste året.
Att så många kan komma ihåg mig! Haha!

Jag hade iaf en Toppen födelsedag igår.
Av Jensen fick jag ett stiligt telegram där det meddelades att min present kommer antingen på fredag eller måndag.. mycket spännande!
Mamma, pappa, Kajsa var ju här i lördags och av de + Erik fick jag pengar så jag kan köpa mig de vackra vinglasen. Jag fick också ett par superfiiina skor. (de som mamma lät mig prova för länge sedan) Och en söt liten blomma.
Majvor och Gunnar gav mig ett väldigt sött glas underlägg och en aloevera kräm.
Anders och Sofie kom hit en sväng igårkväll och jag fick så mycket roliga och fina saker i en jättefin rosa påse.
Elin kom hit med lite kakor som hon bakat och gjort en väldigt snygg hemmagjord kartong.. och plus att hon ska bjuda mig på bio imorgon :)

Jensen och jag lagade tacos. Jag vet inte hur mycket tacos jag skulle kunna äta.
Ända tills jag spricker tror jag visst.
Petter kom och åt med oss.
Och såklart hade jag och Jens fixat en ny tårta eller tom. två stycken.
Osså hade jag bakat mig en banankaka i min hjärtform.

   
 
       


image909



Tack så mycket allihopa ännu en gång!

Nu blir det tacos och tårta till frukost/lunch..

Postat av: Anna

Grattis i efterskott (:
Hoppas du hade en bra dag!
Hur är allt med dig ?

2008-02-24 @ 11:07:44
URL: http://annanilsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback