shopping och eniroparty


Efter jag och honey jobbat klart helgen och sovit ut på måndagen tog vi bilen och åkte hem till Härnösand. Vi hade måndag och tisdag ledig, så det passade perfekt. Såklart fick vi jättegod mat av Majvor och vi myste.
Majvor jobbade ju så på tisdag åkte vi till Sundsvall. Både Birsta och stan blev det. Och mycket hittade både jag och Jens! Vi fikade och hade en underbar dag! På kvällen hyrde vi en jättebra film och sen blev det godnatt Anna-Stina.

Morgonen därpå klev jag upp väldigt tidigt för vi var tvungna att vara åka kl. 6 för jag skulle på uppstartsdag med jobbet. Jag hann precis hem och byta kläder och kom in som en av de sista. Men jag hann. Jävla långtradare på vägen hem. Dagen var dryg med grupparbeten och en massa fika. Vi hann aldrig åka hem när det var slut, för vi fick även middag. Men det var nästan bara förrätten jag kunde äta. och vinet såklart! Till varmrätt fick vi gös. Jag visste knappt om det var en fågel eller fisk först. Men det  var verkligen äckligt. Och någon fruktansvärd sås. Usch. 

Iaf under middagen fick jag och Elin höra att en jobbarkompis skulle ha lite partaj. Så jag och Elin beställde mera vin och mycket annat gott. Sen tog vi bussen hem till henne och hämtade mera vin. Tillbaka in till stan så fort som möjligt, men självklart missade vi två bussar, så vi liftade och en snäll tjej skjutsade oss ända till dörren.
Det blev verkligen en rolig kväll/natt. Vi körde sanning och konsekvens spelet, den elaka versionen. Och nu vet man både det ena och andra om några av sin jobbarkompisar. Mycket skoj! Kvällen slutade däremot inge vidare. Stackars Elin mådde inge bra och vi åkte taxi hem.

Idag är jag ledig och jag tvättar och väntar på att jag får väcka Jens. Sen ska vi åka och handla både mat och sprit.
För imorgon ska vi på maskerad.. har lite idéer på vad jag ska va. Kanske indian, cowboy, sjörövare, fånge.. hmm.. vad tror du?

Postat av: Karro

Du skulle vara skitbra som sjörövare! Dra en klut runt huvve, svart lapp över ögat, ett par kortbyxor och en randig tröja, en papegoja på axeln och svarta mustiga mustascher......du gör succé. Puss mamma

2008-02-29 @ 17:50:43
Postat av: Petra

"Till varmrätt fick vi gös. Jag visste knappt om det var en fågel eller fisk först. Men det var verkligen äckligt. Och någon fruktansvärd sås. Usch."
Du fattar inte vad sköna skratt jag får av dig. Nu ska jga försöka sova efter lite för mycket vin i denna kropp. Ska vara fit for imorrn kl 8 när det är dags att agera flyttassistans till en vän. Sov sött, hjärtat mitt! Pussar i massor

2008-03-01 @ 00:09:06
Postat av: Sandra

heej karro! jag har hittat hit via elins blogg. kul å läsa lite om era upptåg ;) men seriöst, gös? det LÅTER ju tillåme skitäckligt. hoppas allt är bra med dig, kramar!

2008-03-01 @ 10:42:01
URL: http://fridasandramarie.blogg.se/
Postat av: elinkusin

Påskkärring så klart! Du får låna den svarta katten av mig.

2008-03-01 @ 16:51:22
Postat av: Joanna

Sorry gumman...

Hade helt glomt bort din fodelsedag...

MASSA GRATTISKRAMAR i efterskott!

Miss you.

PUSS PUSS!

2008-03-02 @ 19:10:44
Postat av: Joanna

Hej sweetie! Vad roligt med maskerad!
Ser fram emot att se lite kort.. :D

Jo, vadret ar nice, pa kvallarna kan det
blasa lite och vara lite kyligare, men annars
ska man val inte klaga!

Harligt att du fixat lite semester fran jobbet..

Saknar dig en massa.
PUSS!

2008-03-04 @ 04:13:27
Postat av: Anna

Ja du Karro, den där gösen hade inte jag heller hört talats om innan den serverades. Jag visste inte att det fanns en sån fisk ens förrän jag förhörde mig om den i efterhand. Det va tydligen en rätt vanlig fisk. Hmpf. Jaja inget jag beställer frivilligt iaf! =)

2008-03-07 @ 05:22:43
URL: http://jamtlandsstorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback