Jag tror jag drömt..


men jag har ju faktiskt bildbevis..

   

 

Jens har en kompis som heter Petter, Och Petters familj i Mörsil har en strävhårig tax, som han hade tagit med sig in till stan idag. Jag har träffat denna sötnos förut, men idag fick jag verkligen chansen att gosa och leka med henne. Hon heter Sally och är så himla sööööt. Jag kunde inte sluta gosa med henne.
Jag fick även gå ut och gå en sväng med denna lilla krabat, som visade sig springa väldigt fort. Bara för att taxar är små verkar de inte springa eller gå sakta. Det gick undan..
Och jag döör nästan, jag har då aldrig sett en sådan sötnos. Hon kan knappt sitta, bara för att hon har så lång kropp, hon sitter lite på sidan.

När jag har tid och råd, ska jag köpa mig en tax!

Men imorrn åker jag hem till Rossön och umgås med mina andra älsklingar.
Jag saknar Viva och Tassa så mycket.

image795

Postat av: elinkusin

JAg håller med taxar äe ursöta. Jag kände en en gång som hette Higgins.

2008-02-08 @ 09:04:49
Postat av: Din Kära Joppe!!!!

HEJ världens underbararste TJEJ!!!! Oj nu va de lände sen vi prata:( tur att du har blogg så ja vet va du håller på med iaf :) haha....
Ja SAKNAR dej så ENORMT mycket min ursnygga vän KARRO!!!!Kolla snart ifall du kan komma hit å mysa me mej?!
Åh fy va taxen va URSÖT...ja vill oxå ha en liten hund att gosa me, men ja får väl nöja mej med mina dammråtter på golvet :P
Pusssilipussis på dejBejbi...

2008-02-10 @ 17:38:24
URL: http://attlevasomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback