Vin & Trevligt sällskap


Ida, jag och Jens tog bussen ut till Kirseberg där Nina och Magnus bor.
Jens och Ida var nog ganska less på mitt förslag när det visade sig att bussen var proppfull och det tog jättelång tid innan vi var framme.


Sötnosarna Nina & Magnus som är från H-sand!


Emelie & Hanna


Rickard & Ida


Jempis och jag


Massa gott fanns det och jobbsnacket var det största ämnet.. tycker synd om Jens och Magnus

Men Jens, han löste det på sitt egna sätt... han rev ner gardinstången så alla fick sig ett skratt


Oskyldig?

Vi tog taxi in till centrum och jag och Jens gick hem.

 

Några gick ut en sväng.
Idag känns det skönt att vi inte gick ut. Fast vi har ändå legat inne hela dagen och kollat på skidåkning.
Nu har Jens åkt på jobbet och ska vara där ända tills kl. 3 inatt. Duktig kille!
Jag ligger och kollar på Sanna, Sonja och Shirley på tv:n. Riktig julmysigt!
Snart ska jag äta tacos för mig själv och sen blir det stjärnor på is för hela slanten!
Heja Markus och Johanna!!

Markuso cch Johanna Foto: Linn Muhr/TV4


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback