Utsikten från mitt fönster


När jag står på min inglasade balkong ser jag det här


Där nere på bänken längst ut satt jag och åt igår


Väldigt trafikerad gata


Farligt, farligt med alla snabbmatsällen




Idag har jag städat ännu mera..

Mina två nya bästa vänner, dammsugarn och disktrasan

En före och efter bild kan jag bjuda på där jag har varit framme

 
 
Nu är det läggdags, har nyss kommit ifrån badkaret där jag legat och kollat på sex and the city på datorn, vilket lyx..

Imorrn blir det nya äventyr, först och främst ska jag på arbetsförmedlingen, sen blir det alla affärer och så mycket benen och fötterna orkar.

Längtar efter min Jens!
<3

Postat av: elinkusin

Vart är Jens?

Hur känns det att bo med en sådan utsikt? Det verkar vara rätt centralt eller?

Tusen frågor, men men.....

må så gott!

2008-08-31 @ 23:02:49
Postat av: Anonym

Herregud vad centralt. Där blir man ju huvvetyllit.

Vad fint du gjort i lådorna. Kramis mamma

2008-09-01 @ 07:41:43
Postat av: Joanna



Häftigt läge där ni bor, håller med din mamma.. Väldigt centralt måste jag säga!



Vad fint det vart i bestickslådan, du ser vännen.. Allting går, bara man tar en sak i taget!



Puss, hej.

2008-09-01 @ 23:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback