Roadtrip


Igår åkte jag med Jasmine, Katta och Joanna upp till Åre.

  



Det blev en händelserik dag med massa skratt och ätande..


Lunch på subway

Vi kollade på Jasmine och Kattas blivande lägenhet som var riktigt fin och fräsch, sen träffa vi Anna med hennes söta hund!


Anna och Tanda

Vi lattjade omkring inne på byn och sprang runt i alla småaffärer!



 

 

På vägen hem stannade vi till på chokladfabriken, där jag både provsmakade och inhandlade lite mums..






Så mycket gott.. Jasmine vet inte riktigt vart hon ska ta vägen :)


Såhär såg hon ut efter hon ätit färdigt!


Och de här två strutarna fick följa med mig hem, en till Jempa och en till mig själv!

Tack min sötnosar för en super rolig dag!

Postat av: Elin

Det ser verkligen ut som en liten låtsashund! Jag skulle vara rädd att trampa på den hela tiden.

2008-08-08 @ 19:42:03
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback