Nya tag


Det blir ingen skola för mig i höst.. jag kom inte in.. känns både lite surt och bra.
Jag hade verkligen hoppats på att få börja nu i höst. Jag känner mig hur redo som helst, men jag får vänta och söka om igen efter jul! Nu ska det sökas jobb för fullt för i slutet av augusti bär det av till en främmande stad!



Det känns så spännande och det pirrar till i magen varje gång jag tänker på det. Och det konstiga är att det känns så långt bort, men nu är det augusti och inte ens en månad tills vi ska flytta ner.



Någon som har jobb åt mig i Malmö?!


Kanske Ikea.. haha

Postat av: frida

tack så mycket det är bara och mejla på bloggen

2008-08-06 @ 12:43:56
URL: http://princessfridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback