Längtan


Äntligen är jag framme och ligger i min nya säng. Helt ofattbart att jag är i Malmö.
Kommer nog dröja ett tag innan jag förstår att jag flyttat hit.

Dessvärre är jag väldigt trött och lite nedstämd. För när jag kom hit idag var lägenheten i kaos.
Och det är väl den fortfarande.
De är verkliga inga organiserade människor och som jag sa till Jens skulle de behöva mig som organisationsledare. Eller så kallad teamleader. Vår hyresvärd är nyss hemkommen från sin semester och de har inte packat så mycket.
Det är kläder, saker, rat, papper, väskor och grejor överallt.
Men jag tänker bara framåt att det inte ska se ut såhär om någon vecka.
Jag får leva i min resväskor några dagar, sen får jag ställa in allt i de stora garderoberna!
Allt kommer gå bra, jag vet det..

Vi har kommit överrens om jag städar ska vi få mindre hyra denna månad, så det är ju bra, men jag som trodde jag var klar med städningen.. nu fattas det bara att jag får jobb som städare också..

Tänker på er alla där hemma!
Puss och adjö.


Postat av: Joanna



Hej gumman! Förstår om det känns overkligt att du faktiskt är på plats i Malmö nu, men tro mig, det kommer inte dröja många dagar förrän du kommer känna dig hemma där också. Jag vet vad jag pratar om, det är människans instikt, att vad vi än gör i livet så anpassar vi oss. Tänk bara på våran skabbiga lägenhet i Norge.. När vi bodde där så hatade vi den, men när vi väl var "hemma igen" så saknade vi den. Allting kommer att bli så bra sötnos, ge det lite tid bara! Tänker på dig, puss.

2008-08-31 @ 00:13:37
Postat av: Joanna



Hej igen söt! Det är bra att du tar nya tag idag, tänk vad fint det kommer att bli hos er sen när du är färdig med allt!



Det är toppen att vi kan läsa om vad vi har för oss här på bloggen..



Saknar dig snuttis. Puss

2008-08-31 @ 13:37:37
Postat av: Anonym

Hej Karro!

Längtar att få se eran "nya" lägenhet. Ska kolla in flygpriser och hoppas få komma till dej i oktober.

Kämpa på med städningen, jag är övertygad att du fixar det. Lycka till med allt/Mamma

2008-08-31 @ 17:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback