Stegmätartävling


Jag tror jag har blivit tokig.. jag går och jag går.
Idag har jag gått över 8000 steg. Inte lika bra som igår..

Stegr�knare

Det är här på jobbet som vi har stegmätartväling. Jag tycker det är rätt roligt. Eller jag är väldigt peppad.
Jag vill verkligen att mitt team ska vinna, även om det bara är en middag. Jag kommer få så otroligt mycket motion och det är ju bra.
Jag har hört att man ska gå runt 10 000 steg om dagen för att få sin vardagliga motion och det är mycket det har jag insett. Jag måste gå, gå och gå hur jävla långt som helst. Men fan vad svetten rinner ibland!

Idag när jag vaknade gick jag min runda och fick se tussilago, jag var bara tvungen att plocka några för att ha på köksbordet! Nu vet jag att våren är här på riktigt

                                                     

Vi har ju besök av Majvor som skämmer bort oss. Idag fick vi revbensspjäll med bulgur och god hemmagjord sås + en supergod sallad med fetaost och pinjenötter! Jag dör vad gott det var!
Imorrn är vi bjudna hem till Jens moster i Krokom på middag, det ska bli roligt! Men först ska jag sova hela dagen, så jag orkar jobba imorgon natt också. Typiskt när det är så fint väder!

Postat av: Wedin

haha... gud va skoj med stegräknetävling, du är sjukt duktig vännen...
ja håller verkligen mina tummar att du ska kunna komma nu första maj helgen, (hopppas hoppas)...Längtar efter min Karrobarro NU!!!!
Puss puss på dej söt

2008-04-22 @ 07:17:40
URL: http://attlevasomjohanna.blogg.se
Postat av: Elin

Blää! Jag vill inte jobba. Jag vill också vara ute i solen och plocka tussilago. Vill inte jobba. Jobbar du natt ikväll också? Kram

2008-04-22 @ 12:14:14
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se
Postat av: Marie

Heej gumms! :)
Tack, ja jag har kommit hem. Lika soligt här som där. ;) Hur mår du?
Jobbar natt... suck.
Puss o Kram

2008-04-24 @ 21:49:27
URL: http://GossipByMarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback