Jag kommer att sova gott


Jag är ensam hela helgen. Jensen har åkt bort och det känns faktiskt skönt att få va helt själv. Iofs ska jag ju jobba alla dagar utom lördag, då mamma, Kajsa och Erik kommer och hälsar på!

Idag var en fruktansvärd dag på jobbet. Jag jobbade inte som vanligt, utan hade utbildning inför den nya hemliga tjänsten. Var där från 8-16.30 och det märktes i både huvud och kropp att jag inte är van och koncentrera mig så länge. Jag var helt död när jag kom hem..
Inte så konstigt när jag var spänd och nervös som fan hela tiden.
Men nu är det gjort! Jag har tagit mina första riktiga kunder i den nya tjänsten.

Jag borde gå och lägga mig nu, tänkte gå en långpromenad imorgon och sen plocka fram alla mina sommarskor.
Fast jag har tid och sova. Jag börjar inte förrän 16.15 då alla andra går hem..
Jag har nyss beställt en snygg skjorta från hm. Jag hade en hel del andra saker också, men allting som jag ville ha var slut. Attans vad arg jag blir. Men imorrn är det löning och den här månaden ska jag verkligen unna mig saker. De senaste månaderna har gått till sparande och reperation på bilen. Men nu är det jippie!

Nu måste jag gå och lägga mig, ögonen hänger på mig..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback