Helg


Helgen tillbringades hemma i Rossön. Jens kom på lördagen så jag blev jätteglad över att få sällskap.
Erik va på byn och Kajsa i Ström.
På lördagen tog jag mig en promenad in på byn med voffsingarna och hälsade på Frida.
Där fick hundarna hoppa hinder, sitta fint och gå runt på tjärnvägen med Frida, Sofia och Wilma.

Mamma och pappa kom hem tidigt på söndagen och Frida och Sofia kom och hälsade på för att leka med Tassa och Viva! Det märktes verkligen att de var helt slut på söndagskvällen, så mycket de hade fått träna med tjejerna.

Helgen gick väldigt fort och nu sitter jag åter igen på jobbet. Jobbar till klockan 21. Usch! Det är ganska lugnt, men jag är så less på att va så trevlig. Igår när jag jobbade hade jag tre elaka kunder som gjorde mig på väldigt dåligt humör. Jag var bara som vanligt och förskte hjälpa de och helt plötsligt så skriker de, men det här kostar ju pengar. Nu får du skynda dig! Och jag blev så paff och förbannad och höjde rösten och sa att jag bara försökte hjälpa de. Åh, jag blr så jävla arg. Varför ringer de ens till oss om det inte får gå mer än 10 sek. En kollega som satt bredvid mig igår hade fått en kund som sagt på en gång, att det inte fick ta mer än 30 sek. Okej?! Störd!

Neä, nu måste jag väl fortsätta.
Tyvärr blidde det inga bilder från i helgen, för jag glömde sladden hemma i Rossön.

Postat av: frida ö

hej karro! jag undrar om du kan läga in bilderna på mig och sofia när vi var med tassa & viva, kanske om gudrun skickar sladden på posten? eller kan du ju hä in bilderna när du kommer hit igen men då kanske det bli nya för då kanske jag och sofia kommer igen nåra dagar! när kommer du hem nästa gång? för det vore ju bra och veta när du kommer men annars har du kanske skrivit något på blogge din för det brukar du göra ju när du ska komma hem, så vi få se vad det blir annars kanske jag kan prata lite på msn, men du kanske inte gå in så ofta nu när du jobbar natt och sådär! har ni kvar breven ni fick av mig och sofia om tassa & viva rimmen? jag hoppas ni tyckte dom blev fina? snart är det sommarn igen som tur är men vintern är bra på nått sätt och viss men annars är sommarn bäst ändå va? men skriver jag inget mer nu måste jag gå och läga mig jag har skrivit nog mycket nu!

TUSEN KRAMAR FRIDA!:)

PS: JAG TYCKER TASSA OCH VIVA ÄR DOM BÄSTA HUNDARNA I VÄRLDEN OCH DU MED SÅKLART!:)

2008-04-15 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback