Åh vad jobbigt


Vi har lämnat in saaben på verkstan idag. Inge roligt besked de där gubbarna kom med. Mycket som måste fixas. Jaja, vi får ta det som det kommer. Tur att Gunnar ska hjälpa oss. Det är mycket värt.
Sen håller våran dator på att paja.. fan. Hel skärmen håller på lossna från själva nederdelen. ( Vi har en bärbar)
 Vi har väl inte hur mycket pengar som helst heller.. men som man brukar säga. En olycka kommer sällan ensam. Fast det här är ju ingen olycka. Men tråkiga saker. Åh, jag är less idag. Fruktansvärt less.
Så om någon har lust att byta bil med oss just nu till en nyare felfri bil eller skänka oss en helt ny dator hör av er till [email protected]

Vi har nu en sådan här, fast vit utan klotter på



jag vill gärna ha



Är på jobbet och jag tror jag avlider. Det har ringt hela tiden och gör det fortfarande. Kan inte folk bara gå och lägga sig. Har de hört talas om att det är bra om man minst får 8 timmars sömn..

Jag slutar 00.00 och bilen är på verkstan och bussarna slutar gå 23.15 så det var meningen att jag skulle gå hem i mörkret genom hemska badhusparken inatt. Jens skulle möta mig bortom broarna, för han är fågelrädd och vågar inte gå över borarna(massa fåglar där).. Men nu hade jag så tur att jag såg att en kille som bor på nästan samma ställe som jag slutar också 00.00 så jag frågade om jag fick åka med han, så nu slipper jag gå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback