Sen natt


Nu var det dags igen, en ny natt på jobbet. Det var ett tag sen jag jobbade natt och det kändes så jobbigt att jag hade det sena passet idag. Började 23 och slutar 7.. alltså om 5 timmar. Jag var jättetrött nyss, gäspade och gäspade, men nu har jag piggnat till igen, men det går väl i omgångar.

Igår var jag ledig och fick sova ut och sen var jag iväg och tränade medans Jens sov. Sen lagade vi god mat och på kvällen åkte jag iväg en sväng till Elin. Och hon bjöd på väldigt goda bullar. Som hon gjort alldeles själv. Vi åkte iväg en sväng och kollade in hennes nya lägenhet, mycket mysig liten etta.
När jag kom hem och skjutsat Jens på jobbet, försökte jag hålla mig vaken länge, så jag skulle vända lite på dygnet. Hm, blev till 24 tiden. Sen somna jag bums.

Imorse vaknade jag först runt halv nio och tänkte onej, inte vakna såhär tidigt, måste sova lite längre.. så jag sov iaf till halv elva. Sen stökade jag på med olika saker. Tog fram lite mössar, vantar och halsdukar från förrådet och även lite mer höstskor. Väckte Jensen runt två och vi åkte in en sväng på stan. Köpte lite småsaker och sen åkte och åt tacorulle, en stor favorit hos oss båda. Sen åkte vi hem o myste en stund innan Sofie kom förbi och vi 2 åkte hem till henne och åt goglass. Stannade bara en stund, för jag ville hem och vila en stund innan jag började.

Och imorrn blir det sooovdag och sen iväg och jobba igen. Så njut alla ni som är ledig.

Förresten så fick jag prata med både Linna, Johanna och Anna en sväng idag. Väldigt skojsigt!

Postat av: Din Kära Joppe

ÅH min SÖTTTTIIISSSS!!!! Va hos den andra Carro igår när du ringde sen har ja inte kunnat ringt upp för mina pengare e = 0....Men ja lovar att fylla på idag...SAKNAR dej så ja blir galen...!!!!De e bara att ringa mej idag om du har lust annars så slår ja dej en ring lite senare..nu ska ja på systemet å shoppa lite hoppas ja hittar en fest tröja att ha ikväll... ;) Önska ja fick shoppa med mej!!!!LOVE you my little sweete...Vi hörs sen

2007-09-01 @ 10:38:23
URL: http://[email protected]
Postat av: joppelinis

Ojoj..ja skriver som en tratta!!! ahaha...ja mena ju att ja vill shoppa med DEJ å inte mej..hahaha...Pussilipussar till dej

2007-09-01 @ 10:40:33
URL: http://attlevasomjohanna.blogg.se
Postat av: Joanna


Hej gos!
Tack så mkt.. Känns skönt att ha fått till det lite mysigt iaf..
Förstår att det känns tomt, men vips så säger det så är alla tillbaka och det är jul och party i mellandagarna/nyår.. =)
Nice med träning.. Har du kvar ditt kort på Step In? Vi försöker också hålla igång här lite med promenader och lite styrketräning med vikter och så..
Än så länge har jag ingen hemlängtan iaf..
Vad har du annars för dig i helgen då?
Pusssss!

2007-09-01 @ 16:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback