Prison Break


Jag är så glad för igår började Prison Break sändas i Usa och min älskling Jens är bäst som laddar hem det med text och allt.
Jag blir helt galen av se på detta program, hur kan det va så jävla bra?!
Och hur kan han va så jävlarns snygg. Wentworth Miller as Michael Scofield.
Sorry Jens, idag blir det inte du som får vara med här..

image435
mmmmmm.. Michael



Igår va Johanna här på en snabbvisit.. Hon var så glad över sin söta bil hon köpt! Roligt och träffa henne också!

  


Nu ska jag iväg och träna och sen gosa med my Honey! 

Postat av: Anna

Åååååh.. jag håller med.. han är så jävla HEEEET!!

2007-09-18 @ 19:14:40
URL: http://sambomammastudent.blogg.se
Postat av: Joanna


Hej vännen!
Ja, Ikea besöket var verkligen asnice! :D
Åh, va roligt.. Då har juh du nåt att se fram emot nästa helg!
Jo, vi trivs och jobbet rullar på bra..
Hehe, ja du.. Två glas vin nu såhär när man jobbar så pass mkt, man känner av d.. :P
Mmmm... Wenthworth Miller är den snyggaste killen jag vet! Första avsnittet var juh asspännande, el hur? På tisdag el onsdag tror jag d går att ladda ner fortsättningen..
Har du för dig i helgen då?
Saknar dig.
PUSSS&KRAAAAAM

2007-09-22 @ 15:47:29
Postat av: Anna Panna

heeej Karro!! yes äntligen fick vi en, som ska totalrenoveras så det lär bli bra. Har du bestämt dig om Halloween? och har du pratat nå mer med Johanna? vet du om Joppe kommer upp? Ta med dig Jens också! Micke och Emmas Andreas Tors ska med!
Hur är läget på jobbet? vunnit nåt mer pris?:P

2007-09-22 @ 17:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback