Födelsedagar


I lördags fyllde Louise år och jag och Elin åkte dit på kvällen för att få i oss lite tårta och kakor.
Såhär glad var födelsedagsbarnet när vi kom!

image438

Jag antar att ni är nyfikna på vad som fanns i paketen... jag och Elin är riktigt roliga.



En fin liten snygg matdosa + matchande muggar och jättefint kattbrevpappper.
Louise har ju nämligen en jättesöt katt, så på brevpappret var det en likadan katt som Louise har.

image440
Vilda

Vi fick ju gofika och sen lekte Louise lite med Vilda och jag försökte fånga lite bilder på henne i luften.




Söndagen gick åt att olja våra utemöbler och städa, tvätta och hjälpa Elin att flytta en massa saker. Jag var helt slut, värre en tufft träningspass.

Idag har jag jobbat och sen stack jag och Jens direkt iväg mot Järpen, men först ett besök på Jens mark (eller Jens pappas) och tittade på planten han satt för några år sedan.



Sen snurrade vi runt i Mörsil, en sväng ut till Ocke och in på Sunnings (Jens favoritcafé) och köpte tårta åt Gunnar.
För vårt besök till Järpen berodde på att Jens pappa fyllde år och vi ville fira honom lite.
Vi stannade en stund på Gunnars jobb och sen åkte vi iväg till Sarolla.




Gunnar åt pyttipanna och jag och Jens pizza. Sen åkte vi tillbaka till Gunnars jobb och åt tårta.



Och nu är vi hemma igen och jag ska bestämma kläder och packa lite grejer, för imorrn ska Louise, Elin och jag till Ikea, woohooo!


Godnatt från en proppmätt Karolina

Postat av: storkusin

woohoo!! Jag vill oxå åka på Ikea. Ha så kul och shoppa mycket.

2007-09-26 @ 22:20:27
Postat av: Elin

Haha, vilken galen katt :P

2007-09-29 @ 00:45:05
URL: http://elinsundin.blogg.se
Postat av: Joanna


Hey Söt! =)
Allt väl?
Ah, inte dåligt med två stycken Ikea besök..
Trevligt med lite tårta och födelsedagskalas.. :D
De senaste dagarna har vi mest jobbat.. Tränat lite och så.. Har inte hunnit så mkt mer..
När skulle du hälsa på Joppsen?
Puss Puss.

2007-09-30 @ 23:49:20
Postat av: Anna

heeeej! men vad trevligt att du kommer upp!!! nu börjar min datalektion.......... puss ok kram

2007-10-02 @ 08:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback