Arg, men lite glad


Det här har varit en ganska konstig dag. Eller jag blir bara arg och frustrerad.
Jag och Jens har iaf jobbat natt och vi blir väckta av att Anders och Sofie som ringer och vill att vi hänger med och spelar lite golf. Rättare sagt skjuter lite på en rang. Vi åker dit och vi är helt ensamma och ingen ser oss (tror vi) Vi köper bollar ur en sådan där automat och slår de och springer sedan ut på rangen och plockar korgarna fulla med golfbollar. Slår ännu mera och springer åter igen ut på rangen och fyller korgarna. En lite stund senare kommer det en dam/tant/kärring och säger, jag har ett par grannar som har sett er springa och plocka bollar på rangen. Jag dog.. nästan svimmade. Jag skämdes som en gris. Eller gör det fortfarande. Vi erkände iaf att vi hade gjort det och sa även att vi betalt några gånger, även fast det var bara en egentligen. Vi slog färdigt de tjuvplockade bollarna och åkte hem med svansen mellan benen. Fy fan! Jag kände mig som när jag var tolv eller som ett barn iaf, när jag gjort något dumt. Vi är ju faktiskt vuxna människor nu och inte är jag så snål att jag inte kan betala 10 kr för 23 bollar.
Jens försökte få mig och sluta tänka på det och vi bestämde oss för att synda med en god pizza. Det var jättegott ända tills den var slut, då gjorde det så ont i magen och jag blev så arg att jag ätit upp hela.
Sen kollade vi på ett av mina favoritprogram Ensam mamma söker. Men jag blev så arg att för Susann valde bort Per. Så jag nästan stängde av tv:n och inte ville se något mer. Hur kunde hon? Det fattar jag inte. Han var ju helt tokig i henne + att hon aldrig visat några negativa vibbar. Åh!

Sitter iaf på jobbet nu och har det väldigt bra. Nästan inga som ringer och klockan är bara halv 3, vilket betyder att jag kan sitta här i lugn o ro i nästan 3 timmar till. Jag tror jag ska ta och sticka lite på min snygga sjal eller lösa lite korsord i Allers.
 

Postat av: Cemo

Visst är det skönt idag?!
Jag jobbar också nu och det ringer nästan ingenting, men det är 27,3 grader här inne och jag håller på att avlida! Tydligen så är det fel på termostaten, men det är FÖR DYRT för skitEniro att laga den, så istället ska man sitta här och inte ens få luft i lungorna. JAG BLIR GALEN!

2007-10-22 @ 15:00:05
URL: http://cemos.blogg.se
Postat av: Petra

Åh, Gumman, du är så söt. Jag sitter här och skrattar, du är så rolig. Hoppas magen mår bättre. Saknar dig! Pussar och Kramar i Stora Lass!

2007-10-23 @ 18:37:55
Postat av: Joanna

Hey GoTjejen!

Ja, Oslo var jättemysigt och jättefint! :)

Jajamensan.. Pappsen har skaffat sig en tjej..

Roligt att ni hittar på saker med Anders o Sofie..
vad har de för sig nu? Jobbar de också?

Är Jens kvar på Taxi Östersund el har han sökt nåt annat jobb?

Hoppas ni får en jättetrevlig helg i Umeå iaf hos
Anna m familj! Du får skriva tebax sen när du är "back-in-town" och berätta hur det var..

Pusselipuss.

2007-10-25 @ 16:01:21
Postat av: Joanna

Uppdatering sötnos!

2007-11-01 @ 09:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback