Middag


Igår hade mitt team team-möte + middag på Brunkullan. Vi blev tillslut bara 4 st, men det var lika mysigt för det och supergod mat.

Jag åt: Kyckling Club Sandwich, mozzarella gratinerat kycklingbröst på grillat ciabatabröd, toppad med röd pesto och parmachips. Serverades med grovskuren pommes och texas aioli.
Och självklart efterrätt: Cheesecake, halloncheesecake med vit choklad, lakritsglass och grädde.


MUMS!

Imorrn blir det hemfärd till Rossön. Jag ska åka buss. Har inte gjort det på väldigt länge. Kommer till Ström väldigt tidigt och då ska jag gå till momma och sen ta mammas bil och åka på dollarstore och sen efter 12, ska jag få gå till mamma och hon ska kika på mina tänder..... hmm..

Postat av: Cemo

Jäklarns! Är din mor tandrotare?!
Min är också det och jag är evigt tacksam för gratis borrning och blekning!

2007-11-09 @ 21:30:03
URL: http://cemos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback