Lite shopping


Idag försökte jag sova lite längre, eftersom arbete väntar inatt. Men sov inge länge alls. Så åkte och träna när Jensen sov. Gick både på rullband och körde ett kortare corepass och sen lite rumpa!
Sen hem och duscha, väcka Jens och ge han kaffe och macka!
Han hade lovat att han skulle bidra med en sak till hemmet, för det var länge sen han köpte något.. så jag hade hittat ett nytt duschdrapperi på Åhlens. Sorry Anna, jag har köpt ett exakt likadant som du har :)
Väldigt fint blev det. Nu fattas det bara ännu mer saker, som ny toasits, hyllor och en ny tvättkorg.
Men jag får köpa allt lite eftersom.
Det är på tiden att vårat badrum för ett ansiktslyft. Jag avskyr blåa badrum. Och vad har vi?! Ett väldigt blått badrum. Usch!
Duschdrapperiet som jag slängtde ut hade vi fått "ärva" av Anna och Micke och det var blåvit randigt + en massa snusk på längst ner i kanten, även fast det var nytvättat. Så nu har jag ett nytt fräscht vitt duschdrapperi. Tack Jens för din insats!
Och efter vårt besök på Åhlens gick vi till Larsson guld och jag fick välja en ny plupp till mitt Pandora armband. Vet inte alls vad som tog åt Jens, jag tror han vunnit på en lott. Eller är det kanske någon tanke bakom all denna genorisitet?! Hmm.
Iaf, här kommer mitt vackra älskade armband med den "nya" pluppen och de gamla. Det söta lilla spöket är den jag fick idag. Så söööt, ser ut som spöket Laban.

image491

Tack Älskling.
Jag är glad, jätteglad!

Nu tro jag visst att magen börjar kurra och jag ska äta prinskorv idag, fy faaan vad gott.
Jo just det ja, jag har varit duktig och lagt upp en massa grejor på tradera också. Hoppas bara folk vill ha min skit nu då! 

Postat av: Anna

Ja, fy fan för dig.. det är bara jag som får ha det där draperiet:-P Visst är det snyggt!! Och fin "plupp" du fått.. Haha!! Det är så roligt att få saker ibland, litet som stort och helst av sin kära!! Hoppas vi ses snart igen!! Jag ska förresten ringa dig, för mamma undrade också om du kunde byta helg då jag ska hem för hon ska ha kärringfest då och tydligen kvalificerade vi oss in där nu också:-P KRAMIS

2007-11-05 @ 17:52:56
URL: http://sambomammastudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback