Fredag


Idag vaknade jag tidigt och kunde inte somna om. Typiskt.. och denna natt ska jag sitta ända till kl. 7 imorgonbitti. Fy fan! Jag hade så mycket i huvudet, så det var nog därför jag vaknade och låg och grubbla på vad jag skulle börja med. Så jag klev upp och tvättade och tog mig en härlig dusch. Sen ringde jag Elin och hörde om hon behövde någon flytthjälp. Hon kom och hämtade mig och jag gick en sväng på stan först och gjorde några ärenden, sen blev det iaf flyttstädning och en titt i den nya lägenheten. Mycket fin. Jag vill också ha ett sovrum och ett riktigt kök och ett härligt vardagsrum. Men jag trivs verkligen i våran lilla lya. Det får bli senare. Elin skjutsade hem mig och jag och Jens fick maten serverad. Johan var kock och det blev en väldigt god wook. Sen skulle pojkarna till några kompisar och jag fick skjutsa. Sen hem och packa väskan inför jobb, jobb, jobb och jobb hela natten lång. Många fulla människor. Stackars de som tappat sina bankomatkort. De som hittat ragg på krogen och vill ha numret till den personen, exempelvis Sara i Enköping, hon har blont hår och är kanske 23 år. Okej. Hur många Sara finns det inte i Enköping. Och visst, idag fick vi tjänsten där vi ser om folk har brunt, rött eller blont hår. Åh! Hur tänker folk?! Jag blir så less. Och trött är jag nu också. Jag får slumra till på mina raster. Godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback