Fars dag


image504

Idag har vår kära pappa jagat i flera timmar, så nu äntligen har vi fått fira honom. Mamma kör ju GI-metoden så fikat blev lite GI-bakelser med kaffe.
Jag bakade efter recept:

image493

Och såhär skulle det bli



Och mina blidde mycket fina de också, fast vi andvände hallon istället för blåbär.

     

Mamma väntade och väntade på sin efterlängtade bakelse, hon har kämpat på nu i två veckor. Så bra gjort av Mamsen och fler ska det bli. En lite godsak för de här veckorna!



image499

Fika med min underbara familj, Kajsa tyvärr bakom kameran och kära Erik i Ström.

Vi har ju fler i familjen också som är ute i hundgården, men latade sig rikigt igårkväll..

     

Jag har ju även hunnit med lite vinterbilder

        

           

Snart ska vi äta älgkötte till middag och sen ska jag och mamma sticka hela kvällen.
Imorrn blir det hemfärd och jobb. Sen mysa med min äskling som jag saknar så nu.
Städa och gör fint nu Jens, imorrn kommer chefen hem.


Postat av: Faster

Myspys hela helgen? De såg verkligen smarriga ut, bakelserna. Gudrun har blivit smal om hakan som det syns. Viva och Tassa är jättefina vovvar. Jaja ni är fina hela bunten. Kram från Moster

2007-11-11 @ 18:56:55
Postat av: Anna

Vad duktigt hon är din mamma!! Jadu, du MÅSTE säga till om du fuskar.. jag ska även börja äta näringsdryck i två veckor imorgon och rensa magen, då jag i princip slutat amma nu...:-( Mysigt att va hemma iaf, det är så skoj att se dom korten!! Hoppas vi syns om två veckor!! Saknar er:-( KRAMS

2007-11-11 @ 23:39:46
URL: http://sambomammastudent.blogg.se
Postat av: Joanna

Hej gums!
Vilka mysiga vinterbilder du har tagit!
Mamsen berättade för mig häromdan att d kommit 3-4 dm snö och det känns juh helt overkligt!
Här lever vi ju i "Stockholmsklimat"... Haha..
Pusss ♥

2007-11-12 @ 11:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback