En otroligt rolig kväll..


Lördagen den 26 maj började med en runda på stan. Vi var rätt så seg, inte förrän runt 12 var vi inne. Joppe hade spenderat natten med mig o vi var redo för att hitta våran outfit  för kvällen...
Vi hade hämtat Joanna o vi började jakten på stan.
Det var rätt jobbigt, för det var så mycket folk o jag o Johanna hade tur, vi hittade finfina klänningar.
Joppe däremot var less, hon hittade ingenting o klockan gick o 16.00 stängde parkeringshuset, så vi var tvungen att åka hem. Mina fötter värkte o jag var så trött när vi kom hem till mig.
Ingen kände direkt för att börja sminka sig o göra sig i ordning. O sprätta den första ciderna var inte heller lockande.. kändes mest som vi ville gå o lägga oss.

Men efter massa prövande av olika plagg (för Joppe) o mina korvstrumpbyxor var på var vi redo för att åka till Joanna :)
Anton kom o hämtade oss o vi hade öppnat första cidern, jag o Joppsen blåbärs-snusk o Johanna någon hjortron-blä. Usch! Inte att rekommendera!

Hos Joanna blev det beställning av mat.. Joanna, Natta o Anton åkte iväg o hämtade det. Vi andra försökte komma igång, men vi var verkligen trött.


                            

När maten kom var vi så hungriga o det var verkligen gott.



Sen blev det karaoke, helt galet skoj, vi sjöng o sjöng till alla möjliga låtar o jag o Joppe drack caprinas mest hela tiden, väldigt gott faktiskt! Något att rekommendera!!

            

Min röst vek sig efter några låtar o jag kunde knappt prata på hela kvällen.
Anton skjutsade oss ut o vi fick köa hur länge som helst, men det rätt skoj ändå :)


           

Mycket dansande blev det o vi skakade loss rejält.
Tusen tack girls för en SuperDuper kväll :)


image10
I hissen hemma hos Johanna

Postat av: Anna

Hej snygging!! Vad roligt att läsa om ditt liv, som kontrast till mitt eget;-) Jag blev hur partysugen som helst att läsa om eran kväll och för mig kommer det bli fest bara då jag får klä upp mig och känna mig som en snygging istället för en degig morsa..haha!! Jag längtar till sommaren!! Sen måste ju jag komma till stan och festa nån dag med.. Usch, jag har fortfarande inte handlat på systemet till mig själv än.. spännande spännande!! Jag vill läsa meeera, du måste skriva flitigt min lilla vän!! Nej, nu ska jag äta lite. Puss på dig!!

2007-05-29 @ 20:20:58
URL: http://sambomammastudent.blogg.se
Postat av: AnnaPanna

Heeej!!!!! men vad jäkla roligt att du skaffat blogg också! det är askul för man vet att folk kikar in sidan men man vet ej vilka.. lite småtrevligt=) Jorå lägenheten börjar ta sig nu, ska bara måla på söndag sem är den klar. Då bjuder jag in till middag!! Har kommit in på Birka i höst iaf så jkag blir kvar i stan, hoppas att du också blir det...? näe nu ska jag uppdatera min sida lite. KRAM KRAAAAAAAAAAAAAM!!!!

2007-05-30 @ 12:59:04
URL: http://annakjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback