Underbara dagar


image41
Frösön

I onsdags åkte jag och Jens till en avlägsen brygga vid Storsjön och la oss och pressade. Nästan vindstilla och strålande sol!
Det var så vackert, som om vi var utomlands.



Sen kom det två flickor som hoppade i vattnet och plaskade runt och sen började fånga småfisk.
Väldigt roligt var det, för den ena ville bada hela tiden och den andra stod och frös och hackade tänder. Och hon som frös sa att den andra tjejen älskade och bada OCH äta glass..





Igår, torsdag åkte jag och Sofie till samma brygga och hade jättemysigt! Vi tänkte bara sola och må gott men vipps så kom det två stora gäddor och simmade förbi och vi skrek och kom på att vi hade fiskespön i bilen, så vi sprang upp till bilen och hämtade de, men när vi kom tillbaka var de borta.. och varken Jens eller Anders tror riktigt på oss att vi såg gäddorna. (Jag hade glömt kameran den dagen, typiskt!)

Sen bjöd vi Anders och Sofie på mat. Vi satt ute och det var helt gudomligt!

image48



Snyggingarna


image51
Min Snyggaste Älskling


Sofie & jag


Sen hann vi med en fisketur också... då blev pojkarna glada och Sofie också!




Nu idag har Jens bror kommit hit idag och vi åkte ännu en gång till bryggan och jag glömde kameran igen... och det var väldigt synd... jag skulle kasta några kast med fiskespöt och andra kastet så fastnade jag... och Jens fick försöka få loss det och så ramla han i lite så benen blev blöt och när vi höll på med det där blåste mitt linne ner i vattnet och började sjunka och Johan fick panik och försökte få upp linnet med spöt, men det hade blåst utför långt och på alldeles djupt vatten... så vi såg hur mitt 60 kronors linne från HM sjönk ner till Storsjöns botten...

Nu ska vi snart iväg och försöka få plats med alla studentfirande människor och äta på en uteservering.
Jag är jättehungrig!

Sen har jag en lång natt framför mig, studenter och fulla dryga männsikor som kommer vilja bara bli kopplad till taxi..

Postat av: Anna

Jasså du jobbade i söndags du, vilken tid började du? visst var chokladbollarna goda? hahaha de blir goda när man ätit några stycken:P Snart åker du på semseter och sen åker jag.. jag tror att vi längtar rätt mycket....? kram kram

2007-06-12 @ 09:58:45
URL: http://annakjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback