Sitter på mitt jobb och har tråkigt...


så här kommer en till sådan här lista...

Har du..

Något husdjur? Nja, mamma och pappa har :)
Någon favorit rätt? Lasagne och Tacos
Någon flick/pojkvän? Ja
Puder på dig? Ja
Några framtidsplaner? Ja, barnmorska
Någon sjukdom? Kramsjuk
Gymkort? Ja
Några kärleksproblem? Nope
Någon favorit låt? Crazy in love-Beyonce
Duschat idag? Ja
Någon kompis som snarkar? Vet inte
Någon som förstår dig? Ja
Något beroende? Få pussar och kramar varje dag
Fikat idag? Ja
Något favoritmärke? Nej
Nagellack? Ja
Någon vän som bor i ett annat land? Ja

Vem...

Avskyr du? Den j*veln som tog min fina cykel
Längtar du mest efter? Anna, Hailey, Noelle och Micke förståss!
Stör du dig mest på? Folk som pratar högt på mitt jobb
Gosar du med? Jens och även Tassa&Viva
Lagar mat? Jag och Jens

Vilken...

Tidning läser du? ibland Öp
buss åker du oftast? 1:an och 4:an
dag fyller du år? 20 februari
årstid föredrar du? Sommaren
stad är du uppvuxen i? Rossön

Vad...

gör du nu? Jobbar..
gör dig till en bra människa? Jag är oftast glad och positiv
gör dig till en dålig människa? Jag kan vara ganska bossig och tjatig... 
vill du arbeta med när du blir stor? Som barnmorska eller inredningsarkitekt eller polis...
har du på dig just nu? Brun klänning med svarta leggings + skärp, svarta skor
har du för smink idag? Lite allt möjligt
äger du för skor? för många..
läser du för bok? Ingen
ska du göra nu? Snart åka hem och sooova :)


Bara 1 timme och en kvart kvar nu, så godnatt säger jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback