Fint & Underbart Väder


Vilket väääder  som alla säger.. Och jag måste ju hålla med om det!
I helgen har jag varit hemma i Rossön och har verkligen varit ute hela tiden, mamma, pappa och jag har börjat med att fika på balkongen, sen ut och cykla med voffsingarna, pysslat ute, varit på Ica, köpt glass, somnat på altanen i solen, lagat middag, promenarat med voffsingarna, titta pyttelite på tv och sist somnat riktigt skönt!

image31 Mamsen




Erik ville styla lite i Mats (granne) nya bil..






Min pappas Snygga Harley






Kära mamma och småvoffsingarna

image37



Fina Underbara Sommaren är här







Jag har också knäppt kort på Jens och mina fina utemöbler och blommor

image40


Jag och Jens har nyss suttit här och ätit middag, nu ska vi duscha för vi båda har varit duktiga och tränat.
Sen ska vi gå och handla lite, inte kan man sätta sig i bilen nu inte.. det får bli en lite promenad!

Slut för den här gången...

Postat av: Anna

Hej hopp!! men vad roligt med lite kort från rossön!! jorå lägenheten börjar ta sig, fick nytt golv idag,vi hade ungefär 2 olika varianter att välja på... men det blev ok ändå! på onsdag tror jag vi ska måla iaf, så snart snart snart är det klart=) visst bor du o jens kvar i höst va? hoppas för annars blir man ensam:(

2007-06-04 @ 20:52:30
URL: http://annakjonsson.blogg.se
Postat av: Anna

Tcyker det låter som en utmärkt ide att inte dra från stan! min fråga till alla somm flyttar är, varför stressa här ifrån..?:) när kommer joppsen hem? säker i början av juli då jag drar till spanien. Har ni bestämt vart ni ska åka?

2007-06-05 @ 22:16:13
URL: http://annakjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback