Mycket trött Karolina


Jag som älskar och sova och jag måste sova mycket, men de här dagarna har det inte blivit mycket sömn. Min premiärkväll var i tisdags och den blev verkligen lyckad. Jag har inte skrattat så på länge! På onsdagen blev det sovmorgon iaf och jag hade tänkt att kvällen skulle bli lugn eftersom jag jobbade igår 7.30-16.. men icke sa nicke. Blev rätt livat då också, fast jag gick hem tidigt för jag tappade bort alla. Det rekommenderar jag inte. Jag hade så tråkigt, bara gick omkring och hoppades på att stöta på någon jag kände.
Jobbet igår var en plåga.. jag mådde skit och va trött. När jag slutat åkte jag hem och vilade en stund, men sen blev det dags för mat och sen fixa sig i ordning. Sen kom mina sötisar och vi hade en mysig och rolig förfest tillsammans. Vi promenerade in till stan och kvällen blev väldigt lyckad. Träffade mycket roligt folk och åt en älgwrap, mycket god! Kollade på Johanna och Joppe när de åkte karusell och vi dansade loss på dansgolvet..
Kom hem 02.23 och jag somna bums.. men vakna när Jensen kom in med dunder och brak.. gnällde att han ramlat och blödde.. såg så gullig ut när han satt och plåstra om sig själv! Jag försökte säga till han att han var tvungen att va tyst, eftersom jag skulle upp så tidigt. Men han pladdra på om alla händelser under kvällen. Tillslut blev han tyst och jag somna igen. Klockan ringde många gånger och sista 06.29 klev jag upp. 
Och när jag cykla in imorse tänkte jag på alla duktiga städare, herre gud va de städar upp snabbt. Man ser på platserna där de inte hunnit med ännu osså ser man där de varit. Är väldigt imponerad!

Jag har haft lite tur nu när jag kom på jobbet. Har fått suttit mycket bara på utland och då är det rätt lugnt och sen har jag lyckats fåt bort sista timmen på mitt pass, så nu slutar jag klockan 15.. JIPPIE! Så bara 2 timmar kvar nu och sen går jag på semester igen i två veckor!

Postat av: Anonym

Hej Karolina!
JUst nu befinner vi oss i Järpen på Gunnars arbete och har visat honom din bloggsida. Väldigt fina bilder men Gunnars kommentar var att han blev rädd över att det fanns några bilder på honom. Han vill inte gärna figurera i dessa sammanhang p g a att det är så många tjejer som har det otalt med honom.
Vi har varit hos Marie som du vet och vi har också våldgästat Er ett antal gånger och det kommer inte att sluta där för vi kommer snart igen!!!!!
Idag lördag har vi varit hos Gunnars kusiner i Ocke och det var en väldigt skön och avspänd dag med massor av surr och god mat som Elna " Gunnars faster bjöd på".
Nu vilar vi oss lite ikväll i husvagnen eftersom vi inte klarar av så mycket längre utan måste ta en paus emellanåt.
Om ni har överlevt yran så kan vi kanske träffas söndag eller måndag. Vi hör av oss på endera sättet.
Kramar
från dina efterhängsna "svärföräldrar"

2007-07-28 @ 20:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback